FANDOM

"Better When I’m Dancin’" Meghan Trainor z gry Just Dance 2016 jako piosenka ekskluzywna dla Just Dance Unlimited i Just Dance Now.

Wygląd Tancerki

Better Dancing.png

Kobieta z turkusowymi włosami i żółtą opaską na włosy. Nosi warstową sukienkę z czerwonymi, różowymi oraz mangowymi warstwami z turkusowym na środku sukienki. Nosi także buty na wysokich obacasach z kokardami na kostkach oraz czerwoną bransoletkę z piórami na jej nadgarstku.

Tło

Tło jest lasem deszczowym ze zwierzętami z efektami kaleidoskopu.

Złote Ruchy

W układzie znajdują się 4 Złote Ruchy:

Złote Ruchy 1 i 2: Połóż swoje ręce na pośladkach i trząś nimi wzdłuż swoich ramion.
Złoty Ruch 3: Rzuć swoje ręce lekko do przodu i do tyłu, następnie je opuść.
Złoty Ruch 4: Otwórz swoje ręce w ćwiartce koła.

Dance Quests

Better When I’m Dancin’ jest obecne w następujących Dance Questach:

  • Castle

Ciekawostki

  • To jest druga piosenka Meghan Trainor w serii, poprzedzona przez All About That Bass. Kolejną jej piosenką jest Me Too.
  • Kiedy zapowiedź została przesłana po raz pierwszy, był w niej bardzo głośny dźwięk na jej końcu. Film został później na nowo przesłany z naprawionym dźwiękiem.
    • Także kiedy film został przesłany, Just Dance opublikowało go z miniaturką, na której nie było logo Just Dance Unlimited; zamiast tego, posiadało to logo Just Dance 2016. Miniaturka została później zaktualizowana z logo Just Dance Unlimited.
      • Dodatkowo, znajdowała się tam adnotacja "Available now for all consoles!" ("Dostępne teraz na wszystkie konsole!"), która później została usunięta.
  • Jest to czternasty układ w serii z tropikalnym tłem.
  • W układzie występują ruchy podobne do ruchów z Birthday, Starships, i Heartbeat Song.[1][2][3]
  • Wiele aspektów rutyny jest zapożyczonych z Birthday. Na przykład, tło ma dużo kaleidoskopowych cech, jak tancerki pokazujące się tańczące w innej kombinacji kolorów i dokładne obiekty odbijające się od siebie. Jak wspomniano wcześniej, kilka ruchów jest zapożyczonych z Birthday, jak także sukienka ma trochę cech sukienki, którą nosi tancerka z Birthday.
  • Czasami rękawiczka tancerki zmienia kolor z limonkowego na czerwony, gdy dotyka swoją sukienkę.
  • Kiedy piosenka była wydana w Just Dance Unlimited, początkowo nazwa artystki była błędnie przeliterowana jako "Megan Trainot, zamiast "Meghan Trainor".
    • Dodatkowo, tytuł piosenki był pisany "Better When I'm Dancing" zamiast "Better When I'm Dancin'".
  • Na ikonie w menu, jej rękawiczka jest na lewej ręce.
  • W wersji z Just Dance Now fryzura tancerki jest ciemniejsza.

Galeria

Videos

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki