FANDOM

Born This Way.jpg
Born This Way
Gra/Gry Just Dance 2016
Wykonawca Lady Gaga
Rok 2011
Trudność
Wysiłek
Ilość Złotych Ruchów 4
Ilość Tańców-Wygibańców
Płeć tancerza/tancerzy Mężczyzna/Kobieta/Kobieta
Mashup
Alternatywne Rutyny
Tryb Trio
Kolor Piktogramów Kasztanowy/Różowy/Biały
Kolor rękawiczki/rękawiczek Turkus/Turkus/Turkus
Kolor Tekstu Czerwony
Ilość Piktogramów
Nazwa w kodzie
Choreograf
Performer
"Born This Way" wykonane przez Lady Gagę z gry Just Dance 2016.

Wygląd tancerzy

BTWTransparent2.png

Tancerka 2 ma długą czerwoną fryzurę. Po lewej stronie ma na sobie połowę niebieskiego blazera który zakrywa różowy top, po prawej stronie ma na sobie połowę czarnego biustonosza oraz połowę czarnej cekinowej koszulki. Ma także parę czarnych spodni na jedną nogawkę oraz niebieskie buty na obcasach, na jednym bucie ma rzemyk. Strój jest w połowie męski i w połowie żeński.

Tancerz 1/Tancerz 3 ma diamentową maskę karnawałową. Ma także czarny kostium z pasującymi butami. Męski tancerz ma czerwone ślady podczas gdy żeński ma białe ślady.

Ciekawostki

  • To jest czwarta piosenka Lady Gagi w tej serii zaraz po Just Dance, Applause i Bad Romance.
  • Ten układ posiada liczne przesunięcia kamery i przybliżenia, co daje sprawia go trójwymiarowym.
  • Jest to druga piosenka z układem tancerzy Mężczyzna/Kobieta/Kobieta zaraz po I Kissed A Girl w trybie On-Stage.
    • Jest to pierwsza piosenka z układem tancerzy Mężczyzna/Kobieta/Kobieta w trybie klasycznym.
  • Born This Way było pierwszą piosenką ujawnioną do Just Dance 2016 na Instagramie.
  • Główna tancerka przypomina bardzo tancerkę z Heavy Cross.
    • Tancerka z Heavy Cross jest jednak wyższa.
  • Tło jest bardzo złożone. Wideo Making-Off pokazuje że, kostiumy i tło było inspirowane Kodem Kabaretów.
  • Poza głównej tancerki została pokazana jako teaser na Fanpage'u na Facebooku.
  • Główna tancerka przypomina dosłownie Lady Gagę.
  • Układ posiada trochę ruchów z teledysku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki