FANDOM

Die Young
Gra/Gry
Wykonawca
Rok
Trudność
Wysiłek
Ilość Złotych Ruchów
Ilość Tańców-Wygibańców
Płeć tancerza/tancerzy
Mashup
Alternatywne Rutyny
Tryb
Kolor Piktogramów
Kolor rękawiczki/rękawiczek
Kolor Tekstu
Ilość Piktogramów
Nazwa w kodzie
Choreograf
Performer

"Die Young" Ke$hy z gier Just Dance 4, Just Dance 2014, Just Dance 2015 (jako DLC), Just Dance Now oraz Just Dance Unlimited.

Tancerki

Tancerki wyglądają na nastolatki:

P1

  • Turkusowa koszulka z różowym grzmotem
  • Jasnoniebieskie rybaczki z różowym paskiem
  • Czerwone buty
  • Niebieskie włosy ułożone w kok, na których ma muszkę

P2

  • Różowa skórzana kamizelka i krótka turkusowa koszulka bez rękawów
  • Czarne jeansy z wyciętymi dziurami i różowe buty
  • Czarne i falowane długie włosy w stylu ombre, z fioletowymi i niebieskimi pasemkami

Background

Tancerki są na dworze w nocy, gdy ma miejsce różowe ognisko i motocykl blisko nich. Podczas tańca, widać cienie z latarkami obracanymi wokół. W niektórych momentach, cienie z nimi tańczą, a wtedy dużo różowego dymu ich otacza. Czasami również niebo się obraca. W niektócych momentach, ogień okrążą dziewczyny.

Złote Ruchy

W tej piosence występują 3 Złote Ruchy:

Złote Ruchy 1 & 2: Pozój ze swoją prawą dłonią na podbródku podtrzymując swoją prawą rękę lewą. The move is done one at a time, starting from the left (P1 to P2). This is done during the first 2 lines "Let's make the most of the night".

Gold Move 3: Put your arms up in different positions. The first player moves her left hand in a straight path while her left arm is on her hips, and the second player's right arm is in a curved path. This is the final move of the routine.

Appearances in Mashups

Die Young appears in the following Mashups:

Trivia

  • To jest pierwszy duet do piosenki Ke$hy. Kolejnymi są C'mon i Timber.
    • Jest to także jedyny duet do jej piosenki, w którym jednym tancerzy nie jest panda.
  • W piosence, słowa "stripping" oraz "pants" są ocenzurowane. W sklepie Just Dance 4, "stripping" jednak jest nie jest ocenzurowane.
  • Ta piosenka (łącznie z Gangnam Style, Beauty and a Beat, Moves Like Jagger i Funhouse) była w trzech grach z rzędu: Just Dance 4, Just Dance 2014 i Just Dance 2015.
  • W Just Dance 2014, grafika została poprawiona.
    • Dlatego druga tancerka has ma rękawiczkę w innym kolorze niż z wersji z Just Dance 4.
    • Problem z tak zwanymi "chudymi rękami" dziewczyn został naprawiony.
  • W Just Dance 2015, grafika jest bardziej zbliżona do Just Dance 4, jednak nie jest taka sama.
    • Jednakże, zapowiedź ze sklepu, ikona w menu i ikony tancerek są takie same jak w Just Dance 2014.
    • Problem z "chudymi rękami" pojawia się znowu w tej wersji.
  • Od 25. listopada w Just Dance 2015, wersja z Just Dance 2014 jest użyta na wszystkich konsolach, oprócz Wii i PlayStation 3.
  • W Just Dance Now, wersja z Just Dance 2014 jest użyta.
  • Motocykl pochodzi z Born To Be Wild, ale ma lekko inne efekty.
  • Linia "Take my hand I'll show you the wild side" na początku występuje w jednej linii, lecz później jest rozdzielona na dwie ("Take my hand/I'll show you the wild side") w reszcie piosenki.
    • Także, w ostatnim razie, gdy "Let's make the most of the night like we're gonna die young" jest śpiewane, występuje ono w trzech liniach (Let's make the most of the night/like we're gonna/die young).
  • Włącznie z Baby Girl oraz Primadonna, ta piosenka jest jedną z ostatnich DLC dla Just Dance 4.
    • Również, razem z tymi dwoma piosenkami, Die Young było przez przypadek wydane na krótki okres czasu w sklepie PlayStation Network późnym marcem 2012 dla Just Dance 4.
  • Tancerki wyglądają jak Rocky i Cece z Taniec Rządzi.
    • P2 także przypomina Miley Cyrus za jej czasów Disneya.
  • Pierwszy i drugi Złoty Ruch jest wyrecyklingowany z Good Feeling.
  • P1 przypomina P4 z This Is How We Do.
  • W Just Dance Unlimited, wersja grafik z Just Dance 2014 jest użyta.
  • Łącznie z niektórymi innymi piosenkami, kiedy choreografia jest oglądana poprzez link dash.justdancenow.com, efekt Złotego Ruchu nie wystąpi w pokazanym wideo.

Gallery

Videos

Więcej z Fandomu

Losowa wiki