FANDOM

Artykuł (bądź jego części) są obecnie tłumaczone na język polski.
KISSKISSDLC.jpg
Kiss Kiss
Gra/Gry Just Dance 2015 (DLC)
Artysta Prince Royce
Z
Rok 2014
Data/Daty Wydania 20. styczeń 2015
Trudność
Wysiłek
Liczba Złotych Ruchów 4
Liczba Trzęsi-Ruchów
Płeć Tancerza/Tancerzy
Mashup Cowboy
Alternatywne Tańce
Tryb Tańca Solo
Kolor Piktogramów Jasnoniebieski
Kolor Rękawiczki Czerwony
Kolor Tekstu Piosenki Ciemnoczerwony
Liczba Piktogramów 125
Wszystkie Kalorie
Spalone (kCal)
Długość
Nazwa Kodu KissKissDLC
Audio Piosenki
Taniec Stworzony przez
Wykonane Przez Yoni Jayl

"Kiss Kiss" wykonania Prince Royce z gry Just Dance 2015, dostępne jako DLC.

Wygląd Tancerza

Kisskissdlc coach 1 big.png
Mężczyzna z długimi, pozbieranymi włosami, he wears a binged golden backwards cap, dark shades and a watch on his left hand. He also wears a sleeveless denim jacket and a light blue top, similar to that of Beauty And A Beat’s. He also wears navy ripped jeans with a gold patch on the knee and binged golden sneakers.

Tło

Tło wygląda na klub nocny. There are people in a window behind the dancer who seem to be cheering for him. There are other platforms and the walls are glittery. Towards the end of the dance, the nightclub disappears temporarily and purple lines take its place.

Złote Ruchy

W układzie są 4 Złote Ruchy:
Złote Ruchy 1, 2 i 3: Opuść obie ręce na boki.
Złoty Ruch 4: Wyślij pocałunek swoją prawą ręką do ekranu. Jest to ostatni ruch w choreografii. 

Mashup

Kiss Kiss miał mieć Mashup w grze, na którego temat informacje zostały znalezione w jej plikach. Tematem Mashupu jest Cowboy. Zawiera on tancerzy w wiejskich strojach.

Ciekawostki

  • Kiss Kiss, łącznie z Diamonds i I Luh Ya Papi, ma Mashupy beta w plikach Just Dance 2015 f; Waking Up in Vegas jest tancerką na okładce.
  • Kiss Kiss wyciekło poprzez pliki Just Dance 2015 podczas światowej premiery gry.
  • Na Wii U, ta piosenka kosztuje $1.99, lecz na innych konsolach kosztuje $2.99/300 punktów Wii.
  • This song, along with other January DLCs on the Xbox One store online is rated eC (Early Childhood), when in fact, it should be E10+ (Everyone 10+) as with the other DLCs.[1]
  • Awatar tej piosenki przypomina awatary do Want To Want Me i The Choice Is Yours.
  • To jest pierwsza piosenka Prince Royce'a w serii; następną jest Stuck On A Feeling.

Galeria

Videos

References

Więcej z Fandomu

Losowa wiki