FANDOM

Howedo
This Is How We Do
Gra/gry Just Dance 2016
Wykonawca Katy Perry
Rok 2013
Trudność
Wysiłek
Ilość Złotych Ruchów
Ilość Tańców-Wygibańców
Płeć tancerza/tancerzy
Mashup
Alternatywne rutyny
Tryb
Kolor Piktogramów
Kolor rękawiczki/rękawiczek
Kolor Tekstu
Ilość Piktogramów
Nazwa w kodzie
Choreograf Tancerz

"This Is How We Do" wykonania Katy Perry z gry Just Dance 2016 oraz Just Dance Now.

Appearance of the Dancers

Classic

Wszystkie cztery tancerki są ubrane jak czirliderki. Wszystkie mają niebieskie włosy i noszą różowo-pomarańczowe sukienki dla czirliderek, długie pomarańczowe skarpetki z różowymi paskami, i białe buty. wszystkie trzymają duże pompony, jeden różowy i drugi pomarańczowy. Wszystkie dziewczyny mają inny styl fryzury; P1 ma krótkie włosy, P2 ma długi kucyk, P3 splecione i P4 ma włosy w koku.

Aerobics Version

Thisishowalt coach 1 big

Tancerka z wersji aerobikowej ma różowe włosy, nosi różowy bez rękawnik z wycięciami po stronach, zielony pasek, trójkolorowe szorty w kolorze różowym, fioletowym i białym, pomarańczowe legginsy, różowe ogrzewacze nóg i parę białych trampek.

Fanmade

ThisIsHowFAN Coach 1 Phone

Tancerz jest Diegho Sanem, mężczyzną z jasną skórą i ciemnymi włosami. Nosi czarny bezrękawnik z kapturem, żółte spodnie i czarno-białe adidasy.

Tło

Classic

Véronique oświadczyła w wywiadzie Behind-the-Track, że tło było inspirowane geometrycznymi kształtami i liniami z boisk sportowych oraz stadionów.

Aerobics Version (Wersja Aerobikowa)

Tło jest fioletowe, znajdują się w nim arbuzy, fioletowe i zielone linie. Podczas refrenu, część tła staje się zielona i niektóre słowa piosenki się pojawiają w czcionce zmieniającej rozmiar.

Fanmade

Tło ma miejsce w salonie z brązową drewnianą podłogą i białymi ścianami. Na ścianie znajdują się różne obrazki, głośnik, na którym znajduje się czarno-pomarańczowa elektryczna gitara Les Paul, a obok niej mała żółta półka. Szablon Fanmade jest fioletowy. Po boku znajduje się awatar Sana, który jest P2 z One Thing i brazylijska flaga.

Złote Ruchy

Classic

W tym układzie są 3 Złote Ruchy.
Złoty Ruch 1: Unieś swoje ręce, unosząc prawą nogę.
Złote Ruchy 2 i 3: Połóż swoje ręce na biodrach.

Aerobics Version (Wersja Aerobikowa)

W Wersji Aerobikowej są również 3 Złote Ruchy:
Złote Ruchy 1 i 2: Podnieś pięść w górę, przekręcając się na prawo.
Złoty Ruch 3: Złap swoje dłonie, huśtając nimi z lewej na prawą.

</gallery>

Mashup

W Mashupie jest jeden Złoty Ruch:
Złoty Ruch: Wskaż do dolnego lewego boku oboma rękami (I Want You Back).

Mashup

This Is How We Do ma Mashup, który można odblokować serwisie Just Dance Unlimited oraz w niego grać od grudnia 2015. Mashup nie ma tematu.

[GM#] - Wskazuje występowanie Złotego Ruchu; znak funta wskazuje występowanie chronologicznego pojawiania się Złotego Ruchu w Mashupie.

Tancerze

(Bez powtórzeń)

Dance Quests

This Is How We Do występuje w danych Dance Questach:

Classic

  • Ice Cream (Lód)

Wersja Aerobikowa

  • Comet (Kometa)

Trivia

  • To jest dwunasta piosenka Katy Perry w serii po Hot n Cold, Firework, California Gurls, E.T., Teenage Dream, Part Of Me, I Kissed a Girl, Roar, Waking Up in Vegas, Dark Horse i Birthday.
  • Piosenka ta wyciekła razem z Same Old Love, Teacher i You're The One That I Want.[1]
  • Mariah Carey jest nawiązana w słowach i teledysku piosenki.
  • Mimo, że to są te same złote ruchy, Piktogram dla trzeciego Złotego Ruchu jest inny niż dla drugiego.
  • Piktogram dla 1 i 2 Złotego Ruchu Wersji Aerobikowej jest bezpośrednio zapożyczony z Hey Boy Hey Girl.
  • Wyraz Hell jest ocenzurowany.
  • To jest szósty układ taneczny zainspirowany czirliderkami zaraz po Mickey, Baby One More Time, Hot For Me, Cheerleaders Boot Camp i Fitnessowej Wersji Gentleman.
  • Cheerleader OMI'ego był wspomniany w Behind-the-Track wywiadzie tej piosenki zanim został ogłoszony jako piosenka w Just Dance Unlimited.[2]
  • Santa Barbara Chic jest niepoprawnie zapisane jako Said to Barbara chic.
  • P3 ma ruch zapożyczony z I'm An Albatraoz, w którym leży na plecach i podnosi jej nogi i ręce do góry.
  • W miniaturce gameplaya, tancerki są widziane z ich granicami zanikającymi przy ich stopach, jak w większości mapach w Just Dance . jednakże, w gameplayu granica nie zanika.
  • Ruchy z Wild Wild West i Gibberish zostały zapożyczone.
  • P2 przypomina P1 z Die Young w wyrazie twarzy, jak i P1 przypomina tancerkę z Danse.
  • Gdy wszystkie tancerki wznoszą swoje nogi, ich złote skarpetki w wyniku błędu zmieniają się ze złotych na białe. Kiedy ich nogi opadają, skarpetki stają się na nowo złote. Nie dzieje się tak w przypadku ikony piosenki.
  • Tancerka z Wersji Aerobikowej występuje w dziale Sweat & Playlist w menu.
  • Wszystkie cztery czirliderki przypominają te z teledysku, Hot For Me oraz Cheerleaders Boot Camp.
  • Arbuzy i tytuł piosenki w tle Wersji Aerobikowej są wzięte z teledysku piosenki.
  • W Mashupie, tancerka z Body Movin’ (Fatboy Slim Remix) ma jaśniejszą paletę kolorów niż w oryginalnej rutynie. Dodatkowo, zaktualizowana wersja tancerki jest użyta, która dopiero zostanie dodana.
  • Fryzura tancerki z Wersji Klasyczna jest jaśniejsza na konsolach siódmej generacji niż na konsolach ósmej.
  • To jest drugi Fanowski układ Diegho Sana, zaraz po Turn Up the Love.

Gallery

Videos

Więcej z Fandomu

Losowa wiki